در هنگام نوشتن این مقاله هیچ نظری ندارم که قرار است مقاله ام برای چه هدفی خوانده شود آیا شما به دنبال یافتن راه کارهای ریز برای پیشرفت این مقاله را میخوانید یا فقط برای بالا بردن دانشتون نسبت به شبکه های اجتماعی, اما خوب با توجه به استفاده روزانمون از شبکه های اجتماعی مطمئنا مقداری با آن آشناییت دارید اما خوب من با نوشتن این مقاله می خوام توجه شما را با ترفندهای ریزی بیشتر به سمت شبکه های اجتماعی جلب کنم, پس بریم تا چند مطلب از این ترفندها داشته باشیم.

 سوشیال مدیا چیست؟

در کل به تمامی راه هایی که باعت ارتباطات آنلاین بین افراد میشود سوشیال مدیا گفته میشود. که البته با رشد اینترنت دسترسی و علاقه مندی افراد به این قبیل شبکه ها بیشتر و باعث پیشرفت رسانه های اجتماعی شد, راهی ساخته شد برای انتقال پیام ها, عکس ها و فیلم ها و فایل های متعدد که دسترسی و ارتباط را راحتتر کرده است.

استفاده از سوشیال مدیا در کسب و کارهای کوچک

این ارتباطات آسان راهی شدن برای رساندن اطلاعات کسب و کارهای متفاوت از طریق بازاریابان و راه بهتری برای بازاریابی, زیرا با استفاده از سوشیال مدیا بازاریابان در مقیاس قابل برنامه ریزی با مشترکان یا مشتریان مختلف در ارتباط هستند.

آیا رسانه های اجتماعی تاثیر گذارند؟

با توجه به میزان استفاده کاربران از شبکه های اجتماعی و معروفیت آن بین مردم عادی وآنلاین شدن روزمرگی های اجتماعات خیلی از سرمایه گذاران و یا بازاریابان موفق به فکر یادگیری بیشتر و استفاده مفید تر از این شبکه افتاده اند که البته چندی است که شاهد موفقیت و معروفیت این شبکه ها هستیم که روز به روز نیازها را به سمت خود جذب میکنند. بنابراین, بله رسانه های اجتماعی به میزان زیادی میتوانند تاثیر گذار باشند.

چرا شرکت ها نیاز به آموزش سوشیال مدیا دارند؟

برای رسانه های اجتماعی تفاوتی ندارد که شما یک کسب و کار کوچک نو پا هستید یا یک شرکت بزرگ معرفی شده, زیرا تعداد بسیار زیادی کاربر آنلاین وجود دارد که منتظر خدمات و ارتباط گرفتن شماست آنها دوست دارند در صفحات مختلف بگردند و مطالب و یا دیدنی های مختلف ببینند با هم در ارتباط باشند و اطلاعات مختلف را با هم به اشتراک بگذارند. حتی خدمات و کالاهای زیادی را جستجو میکنند و یا به عنوان یک خدمات ارائه دهنده پیگیر نظرات شما برای بهتر شدن کسب و کارشون هستند. پس اگر در حال حاضر شما هم به فکر راه اندازی یک صفحه اجتماعی هستید باید بدانید و به درستی آن را اداره کنید و با خلاقیت در اطلاعاتی که به اشتراک میگذارید کاربر را به سمت صفحه ی خود جذب کنید.

نکات کاربردی برای همه پلتفرم ها:

1.از میکرو کانتنت استفاده کنید.

شاید براتون سوال پیش بیاد که میکرو کانتنت چیست؟

خوب این طوری معنی کنیم که در صفحه خود زمانی موفق خواهیم بود که تمامی کاربران را بر روی یک پلتفرم نگه داریم, به طور مثال در حال حاضر به وفور دیده میشود که افراد, شرکت ها یا برندهای مختلف از لینک هایی در کپشن یا متن ارسال شده همراه مطلبشون استفاده میکنند که مشتری را از همان پلتفرم خارج کرده و به یک پلتفرم دیگر میبرد. اما در حقیقت این کار زیاد تاثیر خوبی برروی کاربر نمیگذارد مخصوصا زمانی که میخواهید کاربر را شدیدا درگیر مطلبتون بکنید. زیرا کاربران تا از چیزی به طور کامل اطلاع نداشته باشند آن را به اشتراک نمیگذارند و تمامی زحمت هاتون برای تمرکزی که میخواستید ایجاد کنید از بین میرود.

2.دوباره مطلب را به اشتراک بگذارید, شاید کاربرانی آن را ندیده باشند و دوباره ببینند.

3.از ویدئو های خود فایل کوتاه بسازید.

4.همیشه قبل از کامنت گذاشتن نظرات قبلی ارسال شده را لایک کنید.

منبع: اینجا


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کویر هنر مزدور Matthew طب سنتی ایرانی مهام بند کاسپین April حسابداری حرفه ای کرکره برقی ارزان قیمت تقويت حافظه Karen